maandag 5 oktober 2009

Incasso

Nationale knuffelbeer Marco Borsato heeft het moeilijk. Sinds het financiƫle debacle met 'zijn' The Entertainment Group zijn de grappen niet meer van de lucht. Symphonica in Rosso wordt in de volksmond al betiteld als 'Symphonica Incasso'.
Het lag natuurlijk voor de hand om zijn grote hit Binnen om te toveren in Pinnen. De grap ging al langer rond, maar nu is er een heuse 'money remix' van het lied.
De tekst gaat ongeveer zo: "Kan niet meer pinnen! Pinnen bij de bank, pinnen bij de pomp, niet pinnen. Zelfs met de pas van Leontine kan ik niet meer pinnen. Ik kan weer helemaal opnieuw gaan beginnen. Om te pinnen..."

1 opmerking:

  1. Rene zegt:
    Je moet het niet allemaal bij Marco zoeken.
    Ik denk ook niet dat hij van alle in en aut`s op de hoogte was.
    Ik vind het wel knap dat hij er zo emotioneel over durf te praten.
    Ik hoop van harte dat hij een doorstart wil en kan maken.
    Succes Rene D

    BeantwoordenVerwijderen