donderdag 5 februari 2009

Seminar

Eén seminar bij Vitesse over kinderen die vaker moeten gaan bewegen, en er is stof voor zowat een hele Berenkuil.
De middag werd aan elkaar gepraat door tv-presentator Wilfred Genee van Voetbal International, dat hij presenteert samen met met met hoofdredacteur Johan Derksen (foto) van het gelijknamige voetbalblad.
Derksen is 'de grootste zeiksnor van Nederland', aldus Genee. „Kinderen vragen mij: ‘Word ik ook zo’n dikke, zure man als ik niet beweeg?’.”

Directeur marketing van Vitesse, Ronnie Groenewold, probeerde in het zelfde seminar het bedrijfsleven te interesseren om – net als zorgverzekeraar Menzis – het project Betrokken met Kids te sponsoren. Dat gaat uit van iets nieuws, namelijk ‘concepting’.
„Met marketing bereik je mensen, met concepting ‘beraak’ je mensen”, aldus Groenewold. Gelukkig sprak hij langzaam en nadrukkelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten