Misschien valt het niet zo op, maar De Berenkuil is een reclamevrije site. Als het aan ons is blijft dat ook zo. Geen banners en al helemaal geen pop-ups.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat we geen oog hebben voor marketing. Soms loop je ergens langs en dienen de reclame-ideeën zich als vanzelf aan. Als wij een autoglasschadeherstelbedrijf (dubbele letterwaarde) zouden hebben, in plaats van een nieuwsblog, dan wisten we het wel. Dan zouden we grote posters ophangen aan de Prinsenhof.
Onvoorstelbaar hoe vaak daar ruiten sneuvelen. Om de andere dag wordt nieuw gebroken glas aangevoerd. Een wandeling over de Prinsenhof klinkt als lopen over een schelpenpad.
En dat terwijl twee camera's van het paleis van justitie dag en nacht over de straat lijken te waken. Dapper van die autokrakers.
Maar als wij voor Carglass, Autotaalglas of de Autoruitenboer zouden werken, dan wisten we het wel.
Foto Harold Schuil/De Gelderlander
Geen opmerkingen:
Een reactie posten